14 Mayıs 2017 Pazar

ALCATEL-LUCENT OXO CONNECT 0312 205 11 11




Ses ve veri için sıfır dokunuşlu dağıtım için hepsi bir arada, uçtan uca birleştirilmiş çözüm OXO Connect , yeni nesil OmniPCX Office RCE, gelişmiş telefon görüşmesi 300 kullanıcı . OXO Connect, yatırımınızı korumak için 3 yıllık bir destek sunar . Amacımız , SMB binalarında ve bulutta sunulan katma değerli hizmetlerde sunulan daha az karmaşık sistemlerle basit telefon ve UC çözümleri ile hibrid bir yaklaşım sunmaktır.

OXO Connect, müşteri memnuniyetini artırmak, maliyetleri optimize etmek ve işletmenizin hak ettiği refaha sahip olmak için ihtiyaç duyduğunuz profesyonel telefon özellikleri ve uygulamaları sunar.


Sektörde lider kablolu / kablosuz iş telefonunun komple bir yelpazesi
Kullanıcıları her zaman, her yerde bağlı tutmak için geliştirilmiş saha dışı mobilite
Üretkenliği artırmak için verimli masaüstü
Müşteri basit sesli mesajdan entegre çağrı yönlendirme işlemine, profesyonel selamlama ve müşteri memnuniyetini artırmaya davetlidir.
Maliyeti düşüren ses ve veri hizmetleri için tek ağ altyapısı
Bulut tabanlı gerçek zamanlı birleşik iletişim hizmetleri

Bu yeni teklifle ALE, KOBİ için yeni bir dönem başlatıyor ve bu pazardaki lider konumunu teyit ediyor.



  • Yararları: OXO Connect


    Daha geniş KOBİ kapsamına hitap etmek için 300 kullanıcıya kadar genişletilmiş kapasite
    KOBİ'lerin ihtiyaçlarını karşılamak için modüler, esnek ve ölçeklenebilir
    PC, masaüstü bilgisayarları, akıllı telefonlarda yeni nesil kurumsal iletişim deneyimi sunar
    Tüm veya diğer cihazlardaki kurumsal iletişim servislerine tam özellikli bir erişim sağlar.
    Çalışanlar için iletişim verimliliğini artırır, kişilere ulaşmak için yeni fırsatlar sunar
    Yerleşik ses merkezli müşteri hizmetleri ile çağrı çözümlemeyi geliştirerek müşteri memnuniyetini artırır
    IP telefon altyapısı esnekliği ve yazılım ölçeklenebilirliği sayesinde iletişim maliyetlerini düşürür ve ağ yapılandırmalarını ve IP, IP / TDM veya TDM uç noktalarını seçerek ek yatırımları en aza indirir ve sorunsuz geçiş sağlar
    Basitleştirilmiş ve birleşik yönetimle ticari iletişim ve konuşma hizmetleri için toplam sahip olma maliyetini düşürür
    Tak ve çalıştır ve sıfır dokunuşlu dağıtım ile tam ses ortamında ve / veya birleştirilmiş ses / veri ortamında düşük maliyetle kolay kurulum
    Çekirdekte Oturum Başlatma Protokolü (SIP) ile yeni nesil iletişim için hazırlanmış optimize edilmiş 
    kurulum
    2 ve 3 yıldızlı otellere daha iyi hitap edebilmeniz için profesyonel konukseverlik önerisi

Özellikler: OXO Connect


Tüm karma platformlar, entegre MSDB 8 GB bellek kartı ve 48 VoIP kanalına sahip, yüksek performanslı bir Power CPU Genişletilmiş Sürümü ile donatılmıştır. OXO Bağlantısı Rainbow Hazırdır.
Standart özellikler
Gökkuşağı Hazır
Kişisel asistan
Anlık mesajlaşma
Tümleşik bilgisayar-telefon entegrasyonu (CTI) sunucusu
On dakika özelleştirilmiş müzik düzenle
Dört sistem dili
İki bağlantı noktalı ve 60 dakikalık sesli posta saklama alanlı sesli mesaj ve kullanıcı posta kutusu tebrik
Dört adet VoIP kanalı lisansı
Telefon için 200 PIMphony temel kullanıcı lisansı
Çağrı yönlendirme: gelen çağrıların otomatik aktarımı
Analog, dijital, IP ve cep telefonlarını ve PC softfonlarını destekler
Sıcak Masaj
Ekstra seçenekler
Otomatik Görevlisi (AA), Çoklu AA (MLAA)
SIP ve CTI açıklık
SIP trunking

20 Temmuz 2013 Cumartesi

Ip Santral ve Ip Telefon Çözümleri 0312 205 11 11


Alcatel-Lucent Konya, Kayseri, Eskişehir, Sivas, Bolu, Düzce, Kırıkkale Yetkili Teknik Servisi


Alcatel - Lucent Omni PCX Enterprise
OmniPCX Enterprise İletişim Sunucusu, geleneksel telefon özellikleri ve İnternet tabanlı telefon desteği ile birlikte orta ve büyük ölçekteki firmalar için zengin arama-işleme özellikleri oluşturmak için dünya çapında iş telefon özelliklerini sağlayan multimedya iletişim özelliğini birlikte içerir. Alcatel OmniPCX Enterprise kategorisinde ilk gerçek PCX sistemidir. Alcatel OmniPCX Enterprise ile kurumsal haberleşme sistemi için, düşük maliyette ve kullanımı kolay bir network kurmak mümkündür. Bu sistem çalışanlara kullanımı kolay ve güçlü iletişim araçları (çalışma alanı) sağlamaktadır. Tamamen entegre güçlü çağrı merkezi uygulamaları ile firmaların satışlarını arttıran, iletişim maliyetletlerini düşüren, yüksek ses kalitesini garanti eden, yönetimi son derece kolay ve kesintisiz bir iletişim altyapısı sunan bir sistemdir.
Alcatel - Lucent Omni PCX Enterprise Genel Özellikleri


Elektronik Çalışma Alanı:
Alcatel Reflex telefon setleri iletişimi basitleştiren ve güçlendiren zengin çeşitler sunar. Reflex Setler
iletişim için kullanıcıyı yönlendirir.Örneğin, yöneticiler yardımcılarına bağlanmadan kendilerini doğrudan
arayabilecek bir öncelikli liste oluşturabilirler.Bunun tersi de olabilir: seçilmiş harici telefon hatlarından
gelen çağrıların otomatik olarak yardımcılarına bağlanacağı listeler de yaratılabilir. Bir yönetici ile yardımcısı
birbirlerine doğrudan telefonun ekranı vasıtası ile hatta bir telefon görüşmesi sırasında dahi ufak metinleri
gönderebilirler.


Gelişmiş PC-Telefon Uygulaması :
Bu uygulama aracılığı ile sistem üzerinde yer alan merkezi rehber uygulamalarına erişip isimle arama yapma, gelen çağrı numarasını rehbere kaydetme, kişisel rehber oluşturabilme, telefon fonksyon tuşlarını ayarlayabilme, PC üzerinden çağrı oluşturabilme gibi tüm telefon özelliklerini kullanabilirsiniz.


Tam dolaşım :
Çalışanlarınızın yüzde sekseni bir şekilde hareket halinde iken iletişime ihtiyaçları vardır. Çalışanlarınız Alcatel bina içi DECT sistemini kullanarak gelen çağrıları daima cevaplayabilirler.


Kablosuz ofis
Şirketlerin taşınması veya ofis içi taşınmaları sıklıkla karşılaşılan durumlardır. Alcatel’in kablosuz ofis uygulamaları kablolu telefonların taşınmaları için gerekli olan bakım ücreti ve masrafları gereksiz kılar.
Kolay E-ticaret
Alcatel OmniPCX Enterprise çağrı merkezi uygulamaları bu konuda en uygun yönetimi sağlar. WEB ziyaretçilerine ve şirketlere internet üzerinden sesli erişim, geri arama, yazılı, chat, e-mail ve garantili arama gibi muhtelif yollardan iletişim kurmalarını sağlayacak bir dizi olanaklar sunar.

Interaktif Sesli Yanıt Uygulamaları
Şirketinizin önceliklerine göre çağrıları ayrıştırmak, çalışanların basit soruları
cevaplayarak vakit kaybetmemesi için standart müşteri taleplerini otomatikleştir-
mek, temel bilgileri müşterilerinize sağlama maliyetini düşürmek veya
müşterilerinize bilgileri günde 24 saat sunmak için arayan kişilerin kimlikleri ve
onların gereksinimleri önceliklerin saptanmasında ve kişisel hizmetlerin
oluşturulmasında önemli anahtarlardır.

Tam esneklik
Alcatel OmniPCX Enterprise network yetenekleri takımınızın beraber
çalışmasını temelden geliştiren organizasyonel esneklik sağlar. Farklı
ofislerdeki – ve hatta farklı ülkelerdeki- gerçek kullanıcı takımları bu işlevler
ile sanki aynı ortamda çalışıyormuş gibi birbiri ile bağlanabilirler.

Süreklilik
Sistemde ana CPU yedeklenebilir, bu durumda ikinci CPU Hot Standby olarak çalışır.
İlk CPU’da bir hata olması durumunda ikinci CPU otomatik olarak çalışmaya başlar
ve bu anda devam etmekte olan görüşmeler ve sistemde devam eden işlemlerde
herhangi bir kesinti olmaz, bekletilen dış hatlar operatöre yönlendirilir, sistem
konfigürasyon bilgileri korunur ve son değişiklikler kaydedilir.
Sistem mimarisi
Sistemin anahtarlama yapısı Non-Blocking- tıkanmasız yapıya sahiptir.
Alcatel OmniPCX Enterprise Sistemi “Alcatel Kristal Teknoloji” adı verilen özelbir yapıya sahiptir. Bu yapıda her birkartın bir diğeri ile arasında bağlantı mevcut olup, haberleşme için ortak tek bir kanal yoktur.Böylelikle trafik tıkanması gibi bir sorun yaşanmaz.
Gelişmiş masaüstü telefonlar
Alcatel-Lucent sayısal setlerin arkasına baglanan DECT TCS modülleri ile sayısal setler DECT radyo baz istasyonu ile kablosuz olarak haberleşmektedir. Yani kablolu set olarak kullanılan sayısal setler tüm özellikleri ile birlikte arkasına bağlanacak olanbir data modülü ile DECT telefonlar gibi kablosuz olarak çalışmaktadır. Özellikle kablo çekmenin mümkün olmadığı alanlarda DECT telefon kullanımı için kurulmuş olan Radyo Baz istasyonları kullanarak kablosuz sayısal setler kullanmak mümkündür. Bu özellik yalnız Alcatel santraller ile sağlanabilmektedir.
KİMLER İÇİN UYGUNDUR?
Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise telefon santralinin konumlandırılabileceği işletmelerden bazıları ;


KOBİ sektöründeki orta ve büyük işletmeler
Orta ve büyük ölçekteki devlet daireleri
Bankalar , Hastaneler , Okullar
Çağrı merkezleri , Finans merkezleri
Çoklu lokasyon sahibi firmalar

Alcatel Santralleri Satış ve kurulumu 0312 205 11 11

Alcatel Telefon Santralleri Satışı, Tamiri, Bakımı, ve Kurulumunu yapan teknik servis numarası 0312 205 11 11

site adresi      : www.telcon.com.tr 
e-posta adresi:telcon(at)telcon.com.tr