13 Nisan 2022 Çarşamba

Alcatel-Lucent Enterprise iletişim sunucusu 0312 205 11 11

 


OXE Purple yeni bir iletişim deneyimi sunuyor.

ALE-OXE PURPLE

Alcatel-Lucent Enterprise

Dijital çağ için tasarlanmış iletişim platformu OmniPCX Enterprise Purple

 Alcatel-Lucent Enterprise Müşterilerin sektörlerine göre uyarlanmış lider bir iletişim, bulut ve ağ çözümleri sağlayıcısı olan , lansmanını duyurdu.Alcatel-Lucent OmniPCX® Kurumsal Mor, dijital çağ için tasarlanmış iletişim platformu.

OmniPCX Enterprise Purple, her büyüklükteki kuruluşun, çalışanlarının ve müşterilerinin aradığı işin geleceğini ve dijital iş yerini şekillendirmesine olanak tanıyan yeni bir iletişim deneyimi sunuyor. Özünde SIP bulunan OmniPCX Enterprise Purple, en yüksek düzeyde güvenlikle tüm kurumsal düzeyde iletişim özelliklerini sunar.

Açıklığı, gerçek zamanlı iletişimin iş süreçlerine ve uygulamalarına entegrasyonunu sağlar, akıllı nesnelerle gecikmeyi azaltır, iş verimliliğini artırır ve müşteri memnuniyetini artırır. OmniPCX Enterprise Purple, buluta bağlanmak üzere tasarlanmıştır, böylece kuruluşların geçmiş yatırımlarından yararlanırken hibrit bulut gibi yeni modelleri benimsemelerini sağlar.

OmniPCX Enterprise Purple, ev ve uzaktan çalışma dahil olmak üzere dijital iş yeri için yeni bir profesyonel masa telefonu yelpazesiyle birlikte gelir. Ayrıca, bulut tabanlı işbirliği platformları ile sesli iletişim sağlar.Rainbow™ Alcatel-Lucent Enterprise tarafından.

OmniPCX Enterprise Purple, müşteri hizmetleri ekipleri ve iletişim merkezi işletmeleri için şirketlerin müşterileriyle daha iyi bağlantı kurmasına yardımcı olacak, yakında çıkacak hibrit bulut CCaaS çözümüne dayalı son teknoloji çok kanallı bir deneyim sağlıyor.

Alcatel-Lucent Kurumsal İletişim İş Bölümü EVP'si Nicolas Brunel şunları söyledi: “OmniPCX Enterprise Purple, işletmelerin ve kamu kuruluşlarının dijital çağı tam olarak benimsemesi için gerekli olanı sunuyor. Yeni iş yeri için tasarlanmış açık bir platform ve gerçek zamanlı iletişimin temel iş süreçlerine entegrasyonunu sağlayarak, bulutun gücünden tam olarak yararlanabilirler.”

Lansman, Alcatel-Lucent Enterprise'ın iletişim çözümleri portföyünü geliştiriyor ve onun bir parçası.Dijital Çağ İletişimi Üç sütuna odaklanan (DAC) stratejisi:

  • Dijital iş yeri : Verimli iletişim, işbirliği ve müşteri hizmetleri ile çalışanların her yerden (ofiste, evde veya uzaktan) çalışmasını sağlamak, bulut tabanlı çözümler her zaman, herhangi bir cihazdan kullanılabilir.
  • Kurumsal çeviklik için katalizör olarak iletişim : Geleneksel iş etkileşimlerini zenginleştirmek, karar vermeyi hızlandırmak, iş süreçlerini otomatikleştirmek ve potansiyel olayları meydana gelmeden önce proaktif olarak tespit etmek için her şeyi (insanlar, uygulamalar ve nesneler) birbirine bağlamak.
  • Esnek bulut modeli çözümleri ve mimarisi : Kurumsal tesislerden tam bulut çözümüne (özel, genel veya hibrit) kadar kuruluşlar, bütçe, zaman çerçevesi ve hedefler açısından dönüşümlerini desteklemek için en iyi yaklaşıma karar verebilir.

OmniPCX Enterprise Purple, Ekim 2021'den itibaren Alcatel-Lucent Enterprise'da mevcuttur.

Alcatel-Lucent Enterprise Hakkında

Alcatel-Lucent Enterprise, işletmelerin her şeyin birbirine bağlanmasını sağlamak için ihtiyaç duyduğu özelleştirilmiş teknoloji deneyimlerini sunar.

ALE, bulutta, şirket içinde ve hibritte esnek iş modelleri ile müşterilerin başarısını sağlamak için özel olarak hazırlanmış hizmetlerle dijital çağda ağ iletişimi, iletişim ve bulut çözümleri sunar. Tüm çözümler yerleşik güvenlik ve sınırlı çevresel etkiye sahiptir.

100 yılı aşkın yenilik, Alcatel-Lucent Enterprise'ı tüm dünyada bir milyondan fazla müşteri için güvenilir bir danışman haline getirdi.

Fransa'daki genel merkezi ve dünya çapında 3.400 iş ortağıyla Alcatel-Lucent Enterprise, yerel odaklı etkili bir küresel erişime ulaşıyor.

Dijital çağda şirketler, çalışanlarına hibrit çalışmanın esnekliğini sunarken rekabet güçlerini artırmak istiyor. Kurumsal iletişim, birlikte daha iyi çalışmak ve müşteri hizmetlerini geliştirmek için kritik öneme sahiptir.

OmniPCX Enterprise Communication Server Purple (OXE Purple), nerede olursanız olun ekipleriniz ve müşterilerinizle iletişim kurmanıza olanak tanır. OXE Purple ile her etkileşim, iş uygulamalarınızdan iletişime izin vererek kalıcı bir ilişkiye dönüşebilir.

Platformun güvenli, yüksek kullanılabilirlik teknolojisiyle iş sürekliliğinizi sağlayın. Ayrıca, hibrit bir bulut kullanarak iletişiminizi kademeli olarak modernize edebilirsiniz.

Neden OXE Purple'a geçmeniz gerektiğini öğrenin.İndirmek  Purple'a yükseltmek için nedenler.

Öne Çıkanlar

  • Nerede olursanız olun ekipleriniz ve müşterilerinizle iletişim kurun
  • Müşterilerinizle doğrudan favori iş uygulamanızdan etkileşim kurun
  • Güvenli, yüksek kullanılabilirlik mimarimizle iş sürekliliğini sağlayın
  • Tüm siteler için bakımı basitleştirmek için sanallaştırma ve yüksek ölçeklenebilirlik ile özel bulutunuza iletişim ekleyerek paradan tasarruf edin
  • OTEC ortaklarımızdan birinin sunduğu %100 bulut teklifiyle istek üzerine iletişim kurun
Ale-purple ve Rainbow iş birliği

Özellikler

  • Grup aramaları, hat denetimi ve arama filtreleme dahil verimli arama yönetimi
  • Hibrit bağlantı: IP, SIP, WLAN, IP-DECT, DECT, dijital, analog
  • ile hibrit bulut bağlantısıAlcatel-Lucent Ranibow ekip işbirliği ve video konferans için
  • arasındaki benzersiz sayıALE iş telefonları,ALE cep telefonları, yazılım telefonları (IP Masaüstü Yazılım TelefonuveALE SoftPhone) veya her yerde iletişim kurmak için Rainbow uygulaması
  • Ses ve işbirliği sağlamak için SaaS uygulamalarına entegrasyon
  • Akıllı sesli arama yönlendirme ve çok kanallı etkileşimlerin 360 ° görünümüne sahip iletişim merkeziALE Bağlantısı
  • Siber saldırılara karşı iletişim ve güçlendirilmiş yazılımların şifrelenmesi
  • Örnek başına 15.000 kullanıcıya kadar yüksek kullanılabilirlik ve ölçeklenebilirlik
  • Özel bulut için sanallaştırılmış çok örnekli mimari
  • ALE Cloud Connect ile buluttan yazılım güncelleme ve izleme
  • ile yönetim için araçlarOmniVista 8770 NMS, otomasyon, çağrı yönlendirme ve bildirim hizmetleri

 Alcatel-Lucent OmniPCX Kurumsal
İletişim Sunucusu
Ortam için uzman kurumsal telefon sistemi,
büyük ve çok büyük ölçekli şirketler

Alcatel-Lucent OmniPCX® Kurumsal
İletişim Sunucusu (CS) teklifleri için tasarlanmış iş iletişimi dijital çağ. Bütünü birbirine bağlar
kurumsal ve kuruluşlar sağlar özgürlük, kalite ve çeviklik işlerini büyütmeleri gerekiyor.
OmniPCX Enterprise CS Purple, yeni nesil iş iletişim çözümü, gelişmiş ve esnek özelliklere sahip çağrı yönetimi, multimedya konuşmalar, bulut açıklığı ve Mobiliteyi entegre etmek için Alcatel-Lucent Enterprise tarafından Rainbow™ ile hibrit bulut bağlantısı, iş uygulamalarınıza video konferans ve güvenli grup mesajlaşma. 

ÖzellikleriFaydaları
Müşterilere mükemmel ses bağlantısı ve çalışanlarKaliteli iş yanıtı: Sıfır kayıp çağrı; güçlü iletişim araçları doğru insanlarla anında bağlantı
Çalışanların istedikleri yerde arayabilmelerini sağlayın herhangi bir cihazdaHareketlilik: Kuruluş genelinde standartlaştırılmış iletişim deneyimi; çalışanlar ofiste masa telefonlarını, kablosuz ahizeleri veya yazılım telefonlarını kullanabilir, yerinde, evde veya hareket halindeyken
Sınırsız ve mobil bir işbirliği uygulama çalışanın bağlanmasına izin verir. Alcatel-Lucent Rainbow'a telefon sistemi bulut tabanlı birleşik iletişim hizmetiAnında iş yanıtı: Çalışanlar anlık ileti, video ve yararlanırken ekipleri ve iş dünyası ile ekran paylaşımı Ofis telefonu Basitlik: Ağa bağlı bir bulut hizmeti tarafından sağlanan birleşik iletişim. telefon sistemi; sorunsuz kullanıcı deneyimi; çevik BT operasyonları
Kullanıcılara birden çok sitede hizmet verin. garantili yüksek kullanılabilirlikMaliyet tasarrufu: Her yerde ücretsiz IP Üzerinden Ses (VoIP) ile daha düşük telekom faturaları bekleyin siteler, yerleşik en düşük maliyetli yönlendirme ve SIP'ye merkezi hatlar ve geleneksel Servis sağlayıcıları Güvenilirlik: Yüksek düzeyde kullanılabilirlik seçenekleri, çalışma sırasında hayati önem taşıyan iş sürekliliğini sağlar. ağ veya sunucu kesintileri
TEKNİK ÖZELLİKLERİ
Teknik özellikler
Premium İşletme iletişim Kullanıcı deneyimi
• Çağrı ile merkezi rehber isim
• Çok hatlı telefon
• Hızlı arama dahil arama seçenekleri
• Sesli konferans
• Kişisel ve kurumsal arama yönlendirme ve iletme
• arasında geçerli oturumun çağrı kaydırma masa telefonu ve mobil cihaz seçim
• Geri arama ve arama geçmişi özellikleri
• Mesajlaşma bildirimi ve kontrolü
• Bağlamsal sesli uyarılar
• Resmi olmayan grup özellikleri
• Ortak ofisler için masa paylaşımı
¬ ALE Enterprise ve Essential Masa Telefonları (IP)
¬ Alcatel-Lucent Premium Masa Telefonları (IP)
¬ Oturum aç, oturumu kapat, yeniden oturum aç
¬ Otomatik oturum kapatma
Yönetici asistanı
• Takımlar
• Filtrelenmiş hatlar ve özel hatlar
• Metin mesajı, anlık ileti ve ses mesajlaşma
• Gizli dinleme Takımlar ve gruplar
• Av grupları ve kuyruklar
• Denetim Çok kiracılık
• Varlık başına hizmetler: ¬ Hızlı arama
¬ KLIP/CLIR
¬ Oto görevlisi
¬ Karşılama mesajı
¬ Beklemedeki müzik
¬ Gece servisi
Desteklenen telefonlar:
• Alcatel-Lucent Yeni Ofis Ortam (NOE) protokolü
¬ ALE Kurumsal
ALE-300, ALE-400,
ALE-500 Masa Telefonları (IP)
¬ ALE Essential ALE-20h, ALE-30h Masa Telefonları (IP/dijital)
¬ ALE Essential ALE-20 Masaüstü Telefon (IP)
¬ Alcatel-Lucent 8008 (G) (CE),
8018 Sabit telefonlar (IP)
• Görevli bağlamsal menüler
¬ ALE-300 veya Alcatel-Lucent 8058'ler, 8068'ler, 8078'ler Premium masa telefonları
Otomatik Operatör uygulaması:
¬ Alcatel-Lucent Görsel Otomatik Görevli (VAA) sesli anons
• Dış/Dahili sesler kılavuzları ¬ ALE Masa Telefonlarından ¬ Denetimdeki ses dosyasından masaüstü
• Etkileşimli Sesli Yanıt: ¬ Alcatel-Lucent 4625 İnteraktif Sesli Yanıt (IVR) Müşteri karşılama ve iletişim merkez
• Alcatel-Lucent OmniTouch İletişim Merkez Standart Sürüm:
¬ Dahili OmniPCX Enterprise çağrısı dağıtım
¬ ABC üzerinden dağıtılmış dağıtım ağ
¬ Temsilci içerik menüleri:
ALE Kurumsal ve Temel Masa Telefonları, 8008, 8018, 8019s Masa Telefonu, 8028'ler, 8029'lar, 8068'ler, 8078s Premium Masaüstü Telefonlar, IP Masaüstü Yazılım Telefonu
¬ Süpervizyon masaüstü uygulaması
¬ Raporlar
¬ Alcatel-Lucent OpenTouch Şirket içi Müşteri Hizmetleri Ayriyeten ¬ Omnichannel için ALE Connect hibrit bulut hizmetleri ve web tabanlı aracı/denetçi masaüstü başvuru Kayıt ve kalite yönetmek
• Telefon, yazılım telefonu ve bagaj kaydı:
¬ Alcatel-Lucent OmniPCX KAYDI süit
¬ Üçüncü taraf kayıt cihazları:
DSPP Acil durum iletişimi Hizmetler Bina ve kampüs acil durumu iletişim çözümü:
• 112 (AB), E911 (Kuzey Amerika) Hizmetler
¬ Alcatel-Lucent Görsel Bildirim Asistan (VNA)
¬ Alcatel-Lucent Acil Durum Bildirim Sunucusu (ENS) • Acil Durum Bildirimi - Bildir devam eden hakkında belirli kullanıcılar Acil çağrılar OmniPCX Kurumsal ACT 14 inç veri rafı formatı (19 inç raf)
• 48 V güç kaynağı ve pil destek olmak
• Çalışırken değiştirilebilir kartlar
• 1 ACT 14
• Yükseklik: 264,4 mm (10,41 inç)
• Genişlik: 486.3 mm (19.15 inç)
• Derinlik: 383,4 mm (15,09 inç)
• Ağırlık: 30 kg (66,14 lb) OmniPCX Kurumsal ACT 28 içinde veri rafı formatı (19 inç raf)
• 48 V güç kaynağı ve pil destek olmak
• Çalışırken değiştirilebilir kartlar
• 1 ACT 28
• Yükseklik: 530 mm (20,87 inç)
• Genişlik: 486.3 mm (19.15 inç)
• Derinlik: 383,4 mm (15,09 inç)
• Ağırlık: 70 kg (154,3 lb) bağlantı
• Hibrit SIP, IP, dijital, analog anahtarlama
• IPv4 veya IPv6 desteği
SIP
• SIP proxy/kayıt şirketi/yönlendirme sunucusu ve SIP ağ geçidi • Sunucu yedekliliği (aktif/pasif)
• Şube ofisi hayatta kalma
• ALE için SIP Cihaz Yönetimi cihazlar ve yazılım telefonu IPv6
• IPv6 ve IPv4 çift yığın
¬ İletişim sunucusu
¬ RM1 ve RM3
• IPv6/IPv4 proxy'si
¬ RM1 ve RM3
• IPv6 veya IPv4 yığını
¬ ALE Sabit Telefonlar (IP) IETF standartları
• SIP RFC: 1321, 2327, 2617, 2782, 2833, 2976, 3261, 2543, 3262, 3263, 3264, 3265, 3311, 3323, 3324, 3325, 3327, 3515, 3725 (kısmi), 3842, 3891, 3892, 3398, 3608, 3903, 3960 (kısmi), 3966 (kısmi), 4028, 4235, 4497, 4568, 4662, 4733, 4904, 5009, 5246, 5621, 5806, 6140, 7433, 7434
• RTP RFC: 1889, 1890, 2198, 3362, 3550, 3551, 3711 VoIP
• G.722 ses geniş bant
• G.711 A yasası ve µlaw, G.723.1A, G.729.AB Ses Trafik filtreleme
• İletişim Sunucusu
¬ Güvenilir ana bilgisayar dosyası
¬ TCP sarma işlevi
• ALE Masa Telefonları
¬ ARP sızdırma koruması ¬ PC bağlantı noktası anahtarı VLAN filtreleme Yönetim için şifreleme
• Güvenli oturumlar için SSHv2 (ör. Telnet, FTP)
• Güvenli HTTP oturumu için TLS1.2
• Dizin erişimi için LDAPS Yerel şifreleme
• İstemci/cihaz gizliliği (sinyalleme protokolü ve medya)
• AES 256 ve SRTP ile DTLS 1.2 AES 128 ile
¬ %100 yazılım tabanlı
¬ SHA2 sertifika doğrulaması
¬ Kurumsal, Temel, Premium Masa Telefonları (IP) ve IPDSP ¬ GD4/GD3/INTIP3/OMS ve PCS
¬ Harici ile DTLS ölçeklenebilirliği Şifreleme Ağ Geçidi
¬ IP-XBS DECT şifrelemesi
¬ Rainbow WebRTC Ağ Geçidi şifreleme
• AES 256 ve SRTP ile TLS 1.2 AES 128
¬ SIP hatları IP premium güvenlik şifrelemesi
• İstemci/cihaz gizliliği (sinyalleme protokolü ve medya)
• IPSec ve Güvenli RTP (AES 128 bit)
¬ Premium Masaüstü Telefonlar (IP) ve IP Dokunmak
¬ GD-3 ve GA-3 kartları ¬ Alcatel-Lucent IP Premium Sunucu Güvenlik Modülü
¬ Alcatel-Lucent IP Premium Medya Güvenlik Modülü
• Güvenli SIP/SRTP
Kullanıcı politikası yaptırımı
• Çağrı izleme ve engelleme
• Sınıfına göre dahili ücretli dolandırıcılık koruması hizmetlerin Oturum Sınır Denetleyicisi
• SIP çevre savunması: ¬ Alcatel-Lucent OpenTouch Oturum Sınır Denetleyicisi (OEM SesKodları Medyan Sanal Baskı)
¬ 8008(G) ile uzaktan çalışan, 8018, 8028'ler, ALE-2, ALE Soft Telefon Operasyonlar eleman yönetimi
• Komut satırı arayüzü
• Web tabanlı yönetim
¬ Yapılandırma
¬ Toplu provizyon Merkezi operasyonlar
• Alcatel-Lucent OmniVista 8770 Ağ Yönetim Sistemi
• Medya ve Yönetim IP akışları ayrılma
• Bulut Bağlantı İşlemleri
¬ Lisans dosyalarını itin
¬ Yazılım yükseltme
¬ Envanter Avrupa Direktifleri ve Uluslararası standartlar AT Direktifleri
• RED2014/53/EU • 2011/65/AB: ROHS
• 2012/19/AB: AEEE
• 2014/30/AB: EMC • 2009/125/EC: Ekotasarım
• 2014/35/AB: LVD
¬ Alcatel-Lucent 8028'ler, 8058'ler, 8068'ler, 8078'ler Premium Masa Telefonları (IP)
¬ Alcatel-Lucent 8029'lar, 8039'lar Premium Masaüstü Telefonlar (dijital)
¬ Alcatel-Lucent IP Masaüstü yazılım telefonu ¬ Alcatel-Lucent 8158s, 8168s
WLAN Ahizeleri
• Alcatel-Lucent 8232 8242, 8234, 8244, 8254, 8262, 8262EX DECT ahizeler Temel İş iletişim Kullanıcı deneyimi
• Çok hatlı telefon
• Kişisel çağrı yönlendirme • Resmi olmayan grup özellikleri
• Mesaj bekliyor göstergesi • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu (CTI)
• Denetim Desteklenen telefonlar
• Oturum Başlatma Protokolü (SIP)
¬ ALE Elektronik Telefon
¬ Alcatel-Lucent 8088 Smart masa telefonu
¬ Alcatel-Lucent 8028s Premium masa telefonu
¬ ALE-2, 8008 (G) (CE), 8018 masa telefonları
¬ Alcatel-Lucent 8135s IP Konferans Telefonu
• Üçüncü taraf SIP telefonları ve yazılım telefonları
¬ Geliştirici ve Çözüm Ortağı Program (DSPP) Toplu video odaları
• Oturum Başlatma Protokolü (SIP)
• Eşler arası video
• Bir video konferansa katılın
¬ Alcatel-Lucent OpenTouch® Multimedya Hizmetleri
¬ Üçüncü taraf video odası sistemleri (DSPP)
• Desteklenen telefonlar ¬ 8088 Akıllı Masa Telefonu Birleşik İletişim ve İşbirliği Kurumsal mobilite, masaüstü entegrasyon, kurumsal anında mesajlaşma
• Bulut tabanlı UC&C:
¬ Alcatel-Lucent Rainbow bulutu bağlantı
¬ Alcatel-Lucent Rainbow kullanıcı deneyimi
Yönetim Sistemleri: DSPP Mimari Sistem mimarisi
• %100 yazılım mimarisi: ¬ %100 IP, SIP iletişimi
¬ İletişim Sunucusu
¬ Yazılım medya hizmetleri
• Hibrit mimari:
¬ IP, SIP, dijital, analog, DECT iletişim
¬ İletişim Sunucusu
¬ Rack Modülleri ve Kabinetler medya hizmetleri ve TDM için bağlantı Kapasite
• Tek sunucu veya VMware teslimi: 15.000 kullanıcı (IP veya SIP), 5000 TDM kullanıcılar, 9.000 Rainbow kullanıcısı
• Tek bir ağda 100 sunucu
• Tamamen ağ bağlantılı sunucular, 100.000 IP/ Tek görselli TDM kullanıcıları
• Bir üst ağda 250 sunucu
• Bir üstte 1 milyondan fazla kullanıcı ağ
• Sunucu başına BHCC: 300.000
• Yazılım medya hizmetleri
¬ IP, SIP, ABC ağ dağıtımı
¬ Sanal başına 120 bağlantı noktasına kadar makine
¬ G.711, G.729.AB, G.722
¬ Kod dönüştürme
¬ Ad hoc, buluş benimle ve ustalaşmış sesli konferans
¬ Dinamik sesli kılavuzlar Yüksek kullanılabilirlik
• İletişim Sunucusu ve veritabanı çoğaltma
• Sorunsuz iletişim yük devretme
• INTIP-3 üzerinde Ethernet yedekliliği, GD-4 ve GA-4 panoları • Şube ile tam süreklilik Pasif İletişim Sunucusu (PCS)  
• Çağrı kabul kontrolü
• Otomatik sıkıştırma algoritması tahsis
• Dinamik titreşim tamponu, yankı iptal, paket kaybı gizleme (PLC), VAD: sessizlik bastırma ve konfor gürültü üretimi
• DTMF Q23, sağlam DTMF rölesi, RFC 2833, DTMF bandında • Genel sinyal kalifikasyonu ve modem taşıma
• Doyma önleyici mekanizma; geri ve ileri otomatik kontrolü ele al
• Gömülü sinyal kalitesi teşhisi alet
• QoS: TOS veya DiffServ etiketleme, 802.1 p/Q
• Kaliteli deneyim için VoIP bileti analiz Faks • G3, süper G3 yedeği • Otomatik faks algılama
• G.711 şeffaf ve T.38 (Alcatel-Lucent protokolü ve SIP) ve G711 geri dönüşlü (SIP) T38 DECT
• DECT/GAP
¬ Alcatel-Lucent 8212 DECT Ahize ¬ Üçüncü taraf GAP el cihazları
• DECT İçin /Alcatel-Lucent GAP (AGAP) Üstün İş İletişimi
¬ Alcatel-Lucent 8232 8242, 8234, 8244, 8254, 8262, 8262EX DECT Setler
• Dahili kontrolör
• Hibrit IBS/RBS ve IP DECT ağlar
¬ Alcatel-Lucent 8340 IP DECT Erişim noktası
¬ Alcatel-Lucent 8378 DECT IP-xBS Baz istasyonu
¬ Alcatel-Lucent 8379 DECT IBS
¬ Alcatel-Lucent 8318 SIP-DECT tek Baz istasyonu
• Gelişmiş Radyo Baz İstasyonu (RBS)
¬ Özel DECT8 kartı VoWLAN
• Birinci Sınıf İş İletişimi
¬ 8158s, 8168s WLAN Setleri NOE modu
• Alcatel-Lucent OmniAccess® WLAN erişim noktaları ve WLAN denetleyicileri
¬ Dahili QoS Bütünlük
• Medya ağ geçidi, Enterprise, Essential ve Premium DeskPhones ikili programı imzalar aktan çalışan, 8018, 8028'ler, ALE-2, ALE Soft Telefon Operasyonlar eleman yönetimi
• Komut satırı arayüzü
• Web tabanlı yönetim
¬ Yapılandırma
¬ Toplu provizyon Merkezi operasyonlar
• Alcatel-Lucent OmniVista 8770
¬ Telefonda bulunma durumunu görün
¬ Dizin arayın ve tıklayın masa telefonundan veya telsizden arama ahize
¬ Telefon açıldığında açılır bildirim yüzükler
¬ İletişim geçmişi
¬ Rainbow istemcisine/istemcisinden arama (WebRTC Ağ Geçidi)
¬ Tek numara hizmeti: masa telefonu, Rainbow akıllı telefon ve masaüstü uygulamalar
• Tesis tabanlı UC&C:
¬ OpenTouch Multimedya Hizmetleri
¬ Alcatel-Lucent OpenTouch Konuşma kullanıcı deneyimi mesajlaşma
• Entegre sesli mesajlaşma:
¬ Alcatel-Lucent 4645 Ses Mesajlaşma Hizmeti
• Birleşik mesajlaşma ve faks:
¬ OpenTouch Multimedya Hizmetleri
• Merkezi sesli mesajlaşma:
¬ Alcatel-Lucent OpenTouch Mesajı merkez
• Merkezi faks yönetimi:
¬ Alcatel-Lucent OpenTouch Faks merkez
• Üçüncü taraf SIP sesli mesajlaşma: DSPP Web konferansı
• Bulut tabanlı konferans:
¬ Alcatel-Lucent Rainbow bulutu bağlantı
• Tesis bazlı konferans:
¬ OpenTouch Multimedya Hizmetleri Müşteri karşılama ve İletişim merkezi Karşılama hizmetleri
• Arama kuyruk hizmetleri
• Alarm göstergesi
• Katılımcı grubu özellikleri
• Meşgul Lamba Alanı
• Çok kiracılı hizmetler
• Çevrimiçi kayıt yapın
• Gövde ve şarj özellikleri
• VIP hattı özellikleri
• Kullanıcı yönetimi özellikleri
• Eklenti modülü
• Kulaklık özelliği görevliler
• Merkezi görevli konsolu
¬ Alcatel-Lucent 4059EE Operatör Konsolu İletişim Sunucusu platform Endüstri sunucuları
• Lenovo sunucuları
• HP ProLiant DL sunucuları Sanal makineler • VMware vSphere
• Linux Çekirdeği Tabanlı Sanal Makine (KVM)
• Microsoft Hyper-V
• Nutanix hiper yönetici - Acropolis OS Barındırılan bulut platformu
• Alcatel-Lucent OpenTouch'ta Kurumsal Bulut (OTEC) Optimize edilmiş platform
• Rack modüllerinde ve Kabinetlerde Rack Modülleri ve Dolaplar OmniPCX Kurumsal RM1 (19 inç raf)
• 3 modüler yuva (3 adete kadar istiflenebilir) RM3 ile
• Çalışırken değiştirilebilir kartlar
• Yükseklik: 66 mm (2,60 inç)
• Genişlik: 442 mm (17,40 inç)
• Derinlik: 400 mm (15,75 inç)
• Ağırlık: 10 kg (22 lb) OmniPCX Kurumsal RM3 (19 inç raf)
• 9 modüler yuva (3 adete kadar istiflenebilir) RM1) ile
• Çalışırken değiştirilebilir kartlar
• Yükseklik: 154 mm (6,06 inç)
• Genişlik: 442 mm (17,40 inç)
• Derinlik: 400 mm (15,75 inç)
• Ağırlık: 17 kg (38 lb)
• Güç Kaynağı: 150 Watt OmniPCX Enterprise M2 (kabin)
• 1 ACT 28 veya 2 ACT 14 • Çalışırken değiştirilebilir kartlar
• Yükseklik: 740 mm (29,13 inç)
• Genişlik: 570 mm (22,44 inç)
• Derinlik: 516 mm (20,31 inç)
• Ağırlık: 70 kg (154,32 lb) OmniPCX Enterprise M3 (kabin)
• 2 ACT 28 veya 4 ACT 14
• Çalışırken değiştirilebilir kartlar
• Yükseklik: 1500 mm (59,05 inç)
• Genişlik: 570 mm (22,4 inç)
• Derinlik: 516 mm (20,31 inç)
• Ağırlık: 110 kg (242,5 lb)   Genel ağ protokolleri
• SIP, SIP/TLS, E164 desteği
¬ Ses, video
• T0 ISDN'si
• T1-CCS ISDN (T2)
• E1CAS
• T1 CCS (PRI)
• T1 CAS
• DID/DDI veya NDDI/DID olmayan analog ağlar Özel ağ protokolleri
• Alcatel-Lucent ABC
¬ Kullanıcı özelliği şeffaflığı
¬ Ağ çapında yönetim
¬ Ağ çapında yönlendirme
¬ Merkezi uygulamalar
• IP
¬ Geliştirilmiş QSIG tabanlı ABC (tünelleme) ve VoIP için SIP
¬ SIP, H.323v2
¬ Ağ iletişimi için ABC VPN ISDN/ PSTN ağı
¬ ABC Doğrudan IP Bağlantısı
• TDM
¬ ABC
¬ QSIG BC, QSIG GF, DPNSS İş süreci entegrasyonu Geliştirici Arayüzleri ve Çözüm Ortağı Programı (DSPP)
• SIP
• XML web hizmetleri • CSTA, TSAPI Premium Sunucu, TAPI Premium Sunucu, RTI, WMI
• LDAP
• DR-Link (IP ve TDM)
• Alcatel-Lucent Konaklama Bağlantısı, Bilgi Merkezi
• OmniVista 8770 Bilet toplayıcı, OpenAPI ve SNMP proxy'si
• QSIG, Çağrı Arayüzü • NMS entegrasyonu için SNMP v3
• OmniPCX Açık Ağ Geçidi (O2G): Çağrı kontrol, Yönetim ve Analitik Güvenlik kimlik doğrulama
• Yerel veya harici RADIUS
• IEEE 802.1X TLS1.2
• Değerlendirmek için entegre denetim aracı güvenlik Yönetimi
• OXE SIP için LDAPS kimlik doğrulaması Cihaz yönetimi Emniyet
• IEC 60950-1
• UL/CSA 60950-1
• IEC62368-1
• IEC62308-1 EMC
• IEC CISPR 32 Sınıf B
• CENELEC EN 55032 Sınıf B
• FCC Bölüm 15B
• IEC CISPR24
• CENELEC EN 55024
• IEC EN 61000-3-2
• ICES-003 çeşitli ortamlar
• DAVRANMAK:
¬ CENELEC EN 50121-4: Demiryolu uygulamalar
• RM1, RM3:
¬ DNV sertifikası: Denizcilik
¬ IEC 60945: Denizcilik Çevre koşulları
• ETSI – ETS 300 019 Bölüm 1-1: Depolama
• ETSI – ETS 300 019 Bölüm 1-2: Toplu taşıma
• ETSI – ETS 300 019 Bölüm 1-3: Kullanımda Telekom
• ETSI EG 201 121
• ETSI ES 203 021
• ETSI ES 203 038
• ETSI TBR 010, 022, 003, 033, 004, 034, 008
• ITU-T H.323 • FCC Bölüm 68 • Kanada CS03
Hastane iletişimi Hizmetler
• 8088 Akıllı Masa Telefonu
• ALE Enterprise, Essential, Premium Masaüstü Telefonlar, 8018 Masaüstü Telefon veya analog telefonlar
• Konuk özellikleri
• SIP telefonları
• Oda servisi özellikleri
• Oda dizini özellikleri
• Faturalandırma ve engelleme özellikleri
• Mülk ile Entegrasyon

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder